Výlet na PPC grilování a automatizování

Jirka Langr z Onia nás má rád, a proto nás pozval na PPC Barbecue. Na přetřes bylo téma automatizace PPC - slovy Jirky: „Tam prostě nesmíme chybět.“

Hned v druhé prezentaci jsme od Tomáše Hanáčka dostali dvě pořádné facky. Zleva za neexistující podporu zákazníků a zprava za (ne)zkušební verzi. Zasloužili jsme si je, a proto jsme hned na místě představili mě - Nelly - novou posilu do PPC Bee týmu. Mám na starosti vyřizování všech požadavků a přání uživatelů PPCBee.

Trial jsme zrušili před několika měsíci, protože se nám osvědčilo, že před spuštěním ostrých kampaní se vám vyplatí nechat zkontrolovat nastavení automatizované kampaně. Proč? Protože občas klienti přicházeli o peníze. Úplně zbytečně. A to nikdo nechce, proto jsme trial zrušili. Ozvěte se nám s nastavenou kampaní a rádi vám ji na 1 měsíc spustíme na zkoušku. Bude na vás, jestli si budete chtít zaplatit kontrolu kampaně nebo to zkusíte rovnou na ostro :)

Jak jsme dopadli při srovnání v prezentaci?

Srovnání PPC Bee a AdBoost

Je vidět, že jsme banda nerdů. Technicky na jedničku, s lidma nemluvíme. :)

Za nižší cenu u nás máte lepší generátor klíčových slov a lepší podporu sklik API, ve zbytku jsme na stejno a potřebujeme zaválet v komunikaci.

Setkání bylo vynikající. Mockrát děkujeme Markétě za organizaci a na příští akci zase naviděnou.

PS: So long and thanks for all the burgers.
PSS: Pokud jste dočetli až sem, určitě Vás bude zajímat náš tutoriál na regulární výrazy.